KOCH MEDIA WYDA DYING LIGHT 2

Firmy łączą też siły podczas tegorocznego Gamescomu dla Dying Light 2. Wieloletni partnerzy, Techland® i Koch Media®, z radością informują o nawiązaniu współpracy przy dystrybucji nadchodzącej gry akcji z otwartym światem i elementami RPG – Dying Light 2 – na terenie Europy i Australii. Koch Media skupi się na sprzedaży detalicznej na wybranych terytoriach. Dodatkowo lokalne oddziały firmy wesprą Techland działaniami z zakresu PR-u i marketingu. Warto wspomnieć, że Koch Media zajmował się dystrybucją pierwszej odsłony Dying Light w Europie.

Jesteśmy bardzo podekscytowani, łącząc ponownie siły z Koch Media. Nasza współpraca trwa już od ponad dekady, a Koch był zawsze partnerem godnym zaufania. To fantastyczna okazja, byśmy razem dostarczyli Dying Light 2 odbiorcom w Europie i Australii. Oficjalnie rozpoczynamy współpracę podczas tegorocznego Gemescomu, a następnie skupimy się na intensywnej kampanii marketingowej prowadzącej do wyznaczonej na wiosnę 2020 roku premiery Dying Light 2.